maanantai 8. kesäkuuta 2009

Synttärileiska

29.5.2009:
Monta monituista Inspiroidu-haastetta on jäänyt väliin, mutta tänään ryhdistäydyin!!
Puolitoista tuntia sitten aloitin pelkällä idealla, oma syntymäpäiväni pari päivää sitten, ja ehdin kuin ehdinkin osallistumaan, JES!

Haasteessa piti leimata tai maalata oma taustakuva. Niinkuin monet muutkin ennen minua, käytin myös kuplamuovia. Minulle kerta oli ihan ensimmäinen ja se ehkä vähän näkyy jäljestä, mutta oppia ikä kaikki. Kuplamuovin käyttö ei varmasti jää tähän kertaan, niin kaunista sillä on mahdollista saada aikaiseksi.



Leiska on vielä hieman keskeneräinen, pahoittelut siitä, mutta haluan käyttää journalingiin hieman enemmän aikaa, että saan siitä itselle mieluisan. Kuten aiemminkin olen todennut, tekstin kirjoittaminen on minulle vielä hieman haasteellista joten aikaa kuluu tavallista enemmän.

Mutta kaikkinensa olen erittäin tyytyväinen, että istahdin askartelupöytäni ääreen ja sain sivun tehtyä tooodella pitkän jumitauon jälkeen. Jos tuota tekstiä ei oteta huomioon niin työ valmistui nopeasti ja olen siihen jopa tyytyväinen. Onhan tuo vähän yksinkertainen sivu, saa nähdä josko siihen jotakin saisin vielä lisäiltyä journaling-tekstin jälkeen.


EDIT 8.6:
Sivu jäi aiemmin hieman vajaaksi ja olen sitä tässä täydentänyt pikkuhiljaa. Sivu tuntui koko ajan liian tyhjältä ja siksi lisäilin siihen kaikkea. Ehkä sitten vähän liiankin kanssa... Jos olisin alusta alkaen suunnitellut sivun toisin, niin tyhjä tila ei olisi ollut ongelma, mutta mutta...

No tällainen sivu tuli. Ja kyllä se ihan ok on. Väreistä tykkään ihan hirveästi ja kuvastakin. Yleensä kuvat itsestä eivät ole hyviä, mutta tämä on hauska kuva. Nappi kuvan alareunassa kuvastaa kuvausajankohtaa, viime syksyä.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista, se ilahduttaa aina